Brändeillä on suurempi vastuu kuin koskaan aiemmin ihmisten ja maapallon hyvinvoinnista.
On entistä tärkeämpi miettiä, millä arvoilla tuotteita maailmaan tuodaan ja miten niitä markkinoidaan. Tulevaisuuden menestyjät ovat toiminnassaan läpinäkyviä, eettisesti tuottavia ja vastuullisia. Meidän mielestämme ihmistä ruokkii edelleen parhaiten rehellisyys, aitous, välittäminen, luottamus ja puhtaus.
Olemme Cheese Helsinki. Hyvällä tavalla kova ja juuri sopivan pehmeä. Pieni mutta suuri. Arvopohjalta luovuuteen keskittyvä toimisto. Autamme suomalaisia brändejä kasvamaan entistä herkullisemmiksi ja menestymään myös kansainvälisesti. Me teemme menestyvää businesta kirkkaassa päivänvalossa, sydän paikallaan - kunnioittaen ihmisiä ja ympäristöä.
Sano Cheese. Tehdään yhdessä se, mikä on paras tehdä.
Saimme onnelliseksi tehtäväksemme suunnitella lanseerauskampanjan materiaalit kotimaisesta täysjyväkaurasta valmistetuille kauravälipaloille, Angry Birdsin kanssa. Nämä herkut sopivat moneen makuun ja ruokavalioon. Voittamattomat maut ovat tietenkin lasten itsensä valitsemia, ja tuotteiden makeus on peräisin hedelmästä. Suurin haasteemme olikin tehdä lanseerausmateriaaleista yhtä hauskoja kuin itse tuotteet ovat. Nälkakiukku bye bye.
Joskus tietääkseen mihin olemme menossa, pitää tehdä matka. Matka, jossa ympärillä on vain hiljaisuus ja arktinen luonto.
Ilmastokrapulan jyskyttäessä, pääsy Pohjoisnavalle oli mahdotonta ensimmäistä kertaa 18 vuoteen. Saadaksemme ihmiset pysähtymään asian ääreen, avasimme 17.4.2019 maailman pohjoisimman baarin yhdeksi päiväksi 78°48´00”N 16°36´00”E. #northofordinary
Case toteutettiin yhdessä TBWA\Helsingin kanssa.
Shibuin inspiraationa on toiminut aasialaisen keittiön yhdistäminen skandinaaviseen makuun. Samalla periaatteella lähestyimme suunnittelutyötä graafisen identiteetin luomisessa.
Olemme auttaneet Kaslinkia pitämään meiningin aitona myös Instagramissa. Kuvat ovatkin Cheesen parhaan ( ja ainoan ) valokuvaajan, Rainer Gesellen käsialaa.
Arctic Blue Gin on suomalainen premiumbrändi, jolla on maailmanluokan kansainvälisesti palkitut tuotteet. Seuraava askel kansainvälistymisessä onkin jatkaa arktisen luonnon harmoniasta ponnistavan käsityölaisginin menestystarinaa uusilla markkinoilla.
Olemme strategisena kumppanina ylpeänä viemässä suomalaista osaamista maailmalle ja luomassa osaltaan kasvua markkinointiviestinnän keinoin. Tiiviisti asiakkaan kanssa yhteistyössä toimiminen onkin jo saanut paljon hyvää aikaan mm. designin, mainonnan ja tapahtumien suunnittelussa.
Jävla Sås Bolag on syntynyt perustajansa intohimosta hyvään makuun. Aidoista raaka-aineista valmistettuihin artesaanikastikkeisiin, joissa on kaikki tarpeellinen, mutta ei mitään ylimääräistä. Samoin kuten kastike nostaa ruoan uudelle tasolle. Jävla haluaa taistella “pienten” puolesta ja auttaa heitä nousemaan tarinan sankariksi. Jävla parantaa maailmaa ateria kerrallaan, vastuunsa kantaen. Ideoimme sydän pakahtuen Jävla Sås Bolagille rajoitetun erän tomaattikastiketta hävikkitomaateista. Go Jävla!
Tiimiimme on käsinpoimittu ihmisiä ja asiakkaita, joilla on sydän paikallaan. Meillä on periaatteemme, joiden mukaan valitsemme työmme, ja riittävästi kokemusta sanoa myös ei. Olemme uteliaita uudelle ja te, joiden kanssa teemme töitä, saatte varmasti omistautuneet ja nälkäiset ihmiset tiimiinne. Kokoonpanot muodostamme aina tapauskohtaisesti cheesiläisten perheestä. Saat juuri ne ihmiset, joita tarvitset.
Napakka me, ei ylimääräisiä palaveripullan syöjiä. Soitellaan.
Senior Creative
rainer@cheese.fi
+358 45 615 2088
Senior Creative
joona@cheese.fi
+358 40 537 3893
© 2019 Cheese Helsinki
Sano Cheese.
Tehdään yhdessä se, mikä on paras tehdä.